ozlemky ben de doğduğundan beri uni baby yenidoğan kullanıyordum içeriği değiştiği için ben de onu değiştirdim 😂 prima aqua pure kullanıyorum çok memnunum. Mendiller baya bi ıslak o nedenle sürtmeden bile hafif dokunuşlarla çok güzel temizliyo ve baya kalın. Keşke uni baby yerine bunu kullansaymışım diyorum. Bi de kapaklı oğlum açıp kapatmaya bayılıyor onun için de iyi oldu 😊