Anita Bebeland yenidoğan harika asla pisik yapmiyor cok memnunun ve 5 tl sedece tanesi hem ekonomik hem guzel ayni sekilde durumum olmadiginda bezinide aliyorum gundüz kullanıyorum geceleri prima primum care kıllanıyorum
Mom022 ozlemky bu konuda hiç pimpirikli değilimdir ama benim kızımın cildi çok hassas 9 aylık. ıslak mendil değince kabarmaya başladı büyüdükçe. Ebebek baby me yenidoğan ıslak mendilini kullanıyorum yüzüne değince bile reaksiyon göstermedi onu tavsiye edebilirim
Nur- ozlemky sleepy nin bi sürü ıslak mendili var ben yenidoğan ıslak havlusunu kullanıyorum bi kutu içinde üç tane var paketi bile bambudan doğdugumuzdan beri onu kullanıyoruz
deryata ozlemky sakin yenidoğan ıslak mendili. Unıbaby içeriği değişmeden önceki içerik ile aynı. Güvenle kullanabilirsiniz.
Ebruko Islak mendil kullanmıyorum ben her seferinde altını yıkıyorum (kaka yaptığında yani). Kaka yoksa bezinde pamuğu suyla ıslatıp siliyorum pişik olmasın diye. Dışarı çıkarken de pamuk ve su aliyorum yanıma.
melisaninannesi Melisyldz kokusu falan da değişmiş geldi bana içeriği değiştiği için miydi acaba ben bilmiyordum
Melisyldz melisaninannesi en son ki aldigim unibaby temiz olandi snra almadm bidaha yenisini blmiyorm o yzdn
Durununannesi_ deryata unibaby migroslardaki eski içerikten olan var ama ben de e-bebek’te dalin’e geçtim