Prima aqua pure den bi ben memnun kalmamışım sanırım🤷🏻♀️Aşırı ıslak ve garip bir kokusu var bence.
bende ilk unibaby kullandım çok da iyiydi bulabilirsem eski üretim yine ondan alıyorum.
baby&me den de memnun kalmadım,ıslaklığı büyüklüğü,dokusu çok güzel ama onda da değişik bir koku vardı.
evdeyken normal pamuğu ıslatıp siliyorum ben.hiç öyle kokmuyor.ıslak mendiller nasıl saf su ve pamuk anlamadım😬