Geçmiş olsun benim ellerimde yıllardır olan bir hastalık var bazn diz kapaklarimda oluyor ilk başta küçük sivilce şeklinde çıkıyor egerki kasirsam yanına eklenerek çoğalıyor sonra yuvarlak bu şekilde kapariklar gibi oluyor burdan resim atilamiyr sanırım a bikac yerde çıkabiliyor elimin üzerinde ama sizin bacahinidaymis onu bilemedim Allah korusun kötü düşünmeyin benim ellerim berbat oluyor kremle geçiyor korkma