kahvepres tabii ki de insan korkuyor ilk önce bebeğini düşünüyor annelik bu işte. Rabbim tüm hastaların en ufak hastalıktan en büyük hastalığı herkesin şifasını versin. Benim de ayağımı çarpmıştım sandalyeye bir zaman acıdı geçmedi normal acıma sandım çok ufacık bir çatlak var serçe parmağında dedi doktor bayramdan önce gittim neredeyse bir buçuk ay oluyor Krem verdi çok küçük zaten iyileşmeye başlamış geçer dedi hala geçmedi. Acıyor ayağım bazen dokununca serçe parmağıma doğru ben de gitmeyi düşünüyorum bakalım geçmeyecek herhalde bu gidişle. Ortopediye gideceğim ben de nasipse