kahvepres bu ısırık değil ki . Bu resmen egzama. Aşırı kaşınır ve başka krem sürünce yayılır bilhassa yumuşatan kremler yayar. Bepanthol sensiderm ( egzama ) kortizonsuz bu. ve en en iyisi de kortizona alerjiniz yoksa advantan krem günde 2 kez sürün eğer bu çare olursa bilin ki egzamanız var. Hemşireyim bu arada