elizinannesi1 2 ay 5 günlük bebeğim var bende çok zorlandım ama sağolsun eşim çok yardımcı oluyor tavsiyem temizliği haftasonu halletmek eşiniz yardım ederse eğer haftasonu bebeği tutsun siz evi toparlayın biz öyle yapıyoruz ya da siz bebeği tutun o toparlasın. Haftaiçi bizde sabah 8 de eşim gidiyor işe akşam 7 gibi geliyor o gelene kadsr hep bebekle ilgileniyorum çok zor geliyor artık vüyğğsn istiyorum bazen eşimin gelecği saati gözlüyorum eşim gelince direkt devralıyor ben yemek yapıyorum sonra sırayla yemek yiyoruz bi ben bebeğe bakıyorum o yiyor sonra ben yiyorum o bakıyor bizde böyle düzen kurduk akşamları da eğer vakit kalırsa eşe dosta ya da hep beraber yürümeye gitmeye çalışıyoruz gündüz zaten çok sıcak oluyor böyle bizde şuan sabahları zor ama çok zor hemde hele bazen dediğiniz gibi kucağımdan inmiyor kucağımda uyuyor bende kanepeye uzanıyorum onu kanepenin iç kısmında tutqcak şekilde üstümde o uyurken bende uyuyorum hoş korkuyorum iç kısımda olsa bile düşecek boğulacak bçvs diye ama anca o şekilde uyuyabiliyorum Allah yardımcımız olsun herkes kolaylaşacak diyor hoş yeni doğduğu hali düşünüyorum şimdiye bakıyorum şükür edilecek çok şey var gaz mesela azalmaya başladı gibi