Ah ah çok iyi anlıyorum sizi. İlk 5 ay gece gündüz sadece kucağımda uyuyan bir bebeği büyütüyorum. Sadece kucakta dolaşarak uyurdu ve bıraktığım an enerjiyle uyanır uyumazdı. Tuvalete gitmek için eşimin gelmesini beklerdim akşam kucaktan bıraktığım an çığlık kıyamet nefessiz kalana kadar ağlardı. 5.ayında yavaş yavaş yatağa alıştırdım 6.ayında da kucakta dolaştırma yerine ayakta sallamaya 7,5 aylığız şuanda.