elizinannesi1
Öncelikle sakin ol canım her annenin yaşadığı olağan ve geçici bir süreç merak etme 🌸
Benim bebeğimde 4 aylık.
Benim düzenim şu şekilde belki fikir olur
Sabah uyaniriz üstünü değişir emziririm içeri geçeriz oyun halisina bırakırım oynar o sırada kahve yaparım kahve pişerken yumurta koyarim ocağa kahvemi içerim sonra domates salatalık peynir ne yiyeceksem hazırlar getiririm yiyene kadar oyalanir o halıda. Sonra sıkılır anakucagina alır eline çıngırak veririm birazda öyle oyalanir. Şarkı açarım ,sohbet ederiz severim uykusu gelir emzirip uyuturum. Uykuya zor dalıyor genelde direniyor oyalıyorum ninni ,şarkı,dans vs . Dediğin gibi beş dk sonra uyandığı oluyor tam dalmadigi oluyor o zaman alıp hiç konuşmadan tekrar uyutuyorum . Yerine bırakıyorum o sırada hızlıca yemek yapıyorum makineyi çalıştırıyorum ( çamaşırı geceden atmış olurum)biraz dinlenirim bazen uyurum. Sonra uyanır tummy time ,oyun aktif tutarım kucakta pek gezdirmem oyalamaya çalışırım kucak istiyor ama oyuncak sohbet flan tutuyorum. Eşim gelir sonra o bakar akşam yemeğini yaparım bulaşık vs varsa onları hallederim.Evi supururum balkon yıkarım Yemek yeriz uyuturum sonra duş al etrafı topla yarının hazırlıklarını yap . Özellikle ütüyu sulu işleri (banyo yıkama/yer silme )flan geceye bırakırım makineye çamaşıra kadar atıp yatarım
Ha bide bazen mutfağa falanda götürürüm toparlarken uyurken yapamadiysam beni izler dikkatini çeker yani sesi çıkmaz seviyorlar izlemeyi bizi ,nesneleri hareketi