fisnereceli benim bebeğim de prematüre. Nerdeyse 1,5 aylık olduk. Ben eve geldikten sonra dışarı çıkarmaya başladım az da olsa. Günde bir defa mesela. Yoksa evde kafayı yerdim açıkçası. Hastane, küvöz, beslenme problemimiz, taşınma ve bir sürü şey daha oldu hayatımda. Evde kalmaya devam etseydim muhtemelen bebeğimi de suçlamaya başlardım. Ben iyi olmayı seçiyorum ama bebeğimle. Lütfen sizde ilk önce kendinize iyilik yapın. Biz ve bebeklerimiz çok değerliyiz😊