Aaa bire bir aynı süreçten geçmişiz, benim kızım da 33+0da doğdu ve 33 gün küvözde kaldı, şu an 2 ay 17 günlük. Evde ilk haftalar terör estirdim herkese hayatı zindan ettim bebege dokunmadan önce 2-3 kez el yıkıyordum evden hiç çıkmamış olmama rağmen; cocugun poposunu kaynayıp soğumuş içme suyu ve saf pamukla siliyordum aşşırı titizlik hastası olmuştum 😂 sonra beslenmede sıkıntılar yaşadık ve ben bir gece evde bakım hemşiresi aldım. Aynı zamanda yoğunbakımdaki hemşirelerimizden biriydi. Kız benle o kadar dalga geçti ki popo suyu ne diye hepsini döktü attı beni de ertesi gün zorla dışarı çıkardı foto istedi 😅 çocuga yazık edersin bağışıklığı gelişmez titizlik hastası olur dedi.. o gün bugündür havayı azıcık rüzgarsız gördüm mü fırlıyorum sokağa, kalabalık insanlı yerlere değil tabi daha çok park bahçe geziyoruz eşimle. O prematüreyiz küçüğüz modundan kurtuldum, çok daha mutlu hissediyorum hiç erteleme hemen çık bacım 💕
fisnereceli