jasminegms
Evet bu zamanlarda cok korkuyor insan hiç bitmiyxek geçmiycek gibi en cokta bebeğim gaz sancısından agladıkca elinden bişey gelmeyince insna caresiz hissediyor ama hepsi gecicel büyüdükçe benim kızımda kolikti ve 5,5 aylık olduktan sonra rahatladık doktorumuz aklına geldikçe karnına masaj yap bacaklarını bisiklet gibi cevir dedi hatta ılık havluyu karnına koy masaj yap dedi hepsini yaptık azda olsa rahatlıyordu sap ve biogaia da kullandık onalrdan da cok memnun kaldım kolik bebekler genelde sancıları olunca emerek veya mama yiyerek rahatlıycaklarını sanıyorlar ama doktorumuz sen doydupundan eminsen verme mama dedi bol bol masaj yaptım ve beslenme saatleri düzenli olsun dedi düzensiz beslenmede gazını copaltır dedi onada cok dikkat ettim her beslenmeden önce ve sonra gazını mutlaka cıkardım bazen yarım saati bulabilir diyordu doktorum gazını cıkarmadı diyip yatırma dedi onada dikkat ettim mutlaka gazını cıkarıp yatırdım birde doktorum bebeğine iyilik yapmak istiyorsan süt be süt ürünlerini cok tüketme dedi onada dikkat ettim o zamanlar hem mama hem meme gidiyorduk