jasminegms ben kızımı iphone arkaplan seslerinden dere sesiyle uyuturdum. 3 ay memede yaşadı. Emzik de emmiyordu. Yardım edecek Allahın bir kulu vicdan sahibi kimsem de yokmuş, emzik tutturmaya bile bir gece nöbet tutup ben alıştırdım. Onu da ben yapayım, sen günde bir saat bile uyumuyorsun diyenim olmadı. Mamaroo almıştım, Wc gidebilmek için. Günde 15 dk beni rahatlatıyordu. Uyuması hala sorunlu. Dalmakta zorlanıyor (20 aylık oldu) hoplaya zıplaya uyurdu. Çok çektim. Ne ayakta sallandı ne memede uyudu. 6 aylıkken her şeyi bıraktım sadece memede uyuttum. Ancak o zaman dinlenebilmiştim. Gaz damlaları sancı yapıp kıvrandırıyor öyle gaz çıkıyor. Ben daha beter ettiğini görünce kesmiştim. Sabah psikoloğa gideceğim. Kolik ailelerinin desteğe ihtiyacı oluyormuş. Ancak kendim için doktora gidecek kadar alan açabildim. Allah kolaylık versin. Destek vereniniz bol olsun.