jasminegms Merhaba (:
sizi o kadar iyi anlıyorum ki, kızım ilk 3 ay durmaksızın ve mosmor olana kadar gece gündüz ağlardı.
“ilk 6 ay sadece anne sütü” anlayışıyla gazına dair hiçbir damla/ ilaç kullanmadım. özellikle akşamları ağlama krizleri artardı ve ben akşam 5’ten gece 1’e kadar memeden hiç çekmeden emzirdim. bebeğiniz henüz çok küçük, beslenmekten ziyade sizinle temas halinde olmak için memenize ihtiyaç duyuyor.
ben her yemeğime kimyon döktüm o dönemde, çörekotu yağıyla ayaklarına ve karnına masaj yapıyordum her gün, akşamüstü ılık suyla banyo yaptırdım, sürekli bacak hareketleri yaptırıyordum; bunlar bir nebze rahatlatıyordu.
ve 3.ayın sonunda tüm ağlamalar, sancılar bitti.
geceler boyu bebeğimle ağladığım dönemler de geçti…
sabırlı olun, bu dönemlerin geçici olduğunu hatırlatın kendinize 🧡