jasminegms 35 günlük bebeğim maalesef kolik. Her emzirmeden önce karnına masaj yapıyorum youtuba da videolar var. Günde 2,3 kere kovaya ılık su dolduruyorum, vücudunu içine sokup bekletiyorum, kolik bebek müzikleriyle beyaz gürültü falan onlarla rahatlatıyorum. Ayrıca iyi bir doktora gitmenizi öneririm. Bize probiyotik ve relaktaz diye bir damla başladı laktoz intoleransından şüphelenildi. O damlalar bizi baya rahatlattı. Huzursuzluk devam ediyor ama ağlamalarımız kalmadı çok şükür. Hatta bazı günler çok sakin oluyoruz.