aslili bende bu almıştım araba çok rahat bebek için konforu sürüsü falan çok iyi ama. Çok ağır ya yani ben suan pusetle kullanıyorum asla minibüse falan binilmez yer kaplıyor istemezler, asansörü olmayan kesinlikle tercih etmesin ve arabasının bagajı küçük olan. Ben memnunum yinede konforlu olduğu için puset dönemi bittiginde daha hafif bir araba ile değiştirilebilir