aslili bende de joie chrome var. Sürüşü ve konforu çok iyi ama çok ağır. Evim asansörlü ama asansöre çıkana kadar merdiven çıkmamız gerekiyor mecburen. Araba çok ağır olduğu için tek başıma çıkmak çok büyük eziyet oluyor. Ayrıca büyük olduğu için yer sorunu da oluyor. Ben de daha hafif araba bakıyorum :(