Merhaba herkese. Bebeğimi tek başıma dışarı çıkarmak istiyorum ama şuanki arabam çok ağır kaldıramıyorum. Bana bebeğim içindeyken kaldırabileceğim hafif olan, yatabilen, üstünde tentesi olan ve önünde korumalığı olan uzun yaşlar kullanabiliceğim bir marka bebek arabası önerebilirmisiniz çok ihtiyacım var çünkü ?
Sizlerin kullandığı Bebek Arabası nedir? Memnuniyet bildirir misiniz?