usenmedimyaptimbirvelet
Forumdan bir itirafım yok.
Bizim düğünümüzden çok kısa bir süre sonra kayınım nişanlandı. Yeni düğün sürecinden çıkmış bir aile birde tekrardan nişan masrafına girdiler. Kayınımda biraz aceleci olduğu için eşim ona öfkeliydi. Dolayısıyla maddi olarak pek yardımcı olmak istemedi. O dönem eltimin aileside nişanlığa kadar kayınvalidemlere aldırdılar. Daha doğrusu kayınvalidemler bir yere kadar bir şeyleri karşılayabildiler, zora düştüler. Nişanlığın parasını ben gönderdim, üstüne bekarken yaptığım ama hiç kullanmadığım altın kolye küpe setim vardı. Büyük, gösterişli değildi ama zor durumdalar diye onuda kayınvalideme verdim ki nişanda taksınlar. Biz on iki yıldır evliyiz, eltim ve kayınım on bir yıldır evli bu olanları hala bir tek kayınvalidem, kayınpederim ve ben biliyoruz. Durumlarını düzelttikten sonra nişanlığın ücreti, altın setimin ücretini istemememe rağmen fazlasıyla yerine geri koydular.