Simsimy usenmedimyaptimbirvelet Kıştı, ne yapacaksınız derlerdi. Birde kalabalık bir arkadaş grubunun içerisinde tek kız bizdik. Riskliydi. 😂
[silindi] bosanbacim Aaaaaaa, bütün gün müü😧😀😀 Olabilir canım. Herkesin kendi tercihi. Ben açtım. Pişman oldum 🥲
usenmedimyaptimbirvelet Hanımlaaaarrrr forumdan olsun herkes iyice meraklnsın kızzz herkes ben miyim diye düşünsün Ekşın olsun Macera olsun
amaniyibe usenmedimyaptimbirvelet biri var her postta post sahibinin avukatlığını yapıyo, iyiye de kötüye de, acayip dikkatimi çekiyo 😁
begonvi usenmedimyaptimbirvelet esım tıtızlık hastası bebegın bezını degıstırırken bile odayı terk eder o ısteyken bezını açtım az dolaşsın diye yerlere ısedı hala bılmıyor halakakak😅
usenmedimyaptimbirvelet begonvi benim oğlumda bizim sitenin mescidindeki halıya işedi koca halıyı yıkatmak zorunda kaldık😂😂😂😂
Deletedmom_103 usenmedimyaptimbirvelet neyse bu kadar sana sardığım yeter ii oldu bayadr yapmiyodum Allaha emanet bacım🫂
Ecemnurmom usenmedimyaptimbirvelet eşim telefonun satacaktik o da sen dolaş sat dedi tam dedim 6 bin satım 1 TL komisyon olarak kendime kestim ama söylemedim 😂😂😂
Gizmokzilla usenmedimyaptimbirvelet kocamda neye kızıyorsam neye trip atıyorsam aynısını kendi hayatımda kesinlikle yaparım ama kocama asla söylemem, ben yapabilirim ama o yapamaz sldodpdpdpepe ne itiraflarım var da buraya dökemem bilahare anlatırım sana amalapağağ
usenmedimyaptimbirvelet Gizmokzilla bak gelirim dükkana!!!! Çabuk dükkanın ismini yaz hemen hemen hdjfjdkdjdk
Gizmokzilla usenmedimyaptimbirvelet ömer chef profiterol canım gel canım gel canım, kendi tükkanımızı yazarken askı yiyormuşum reklamdan ahahahahahahah