[silindi] Asla tv açmayan ben, tv açtım. Bu da bütün tv karşıtlarını sinir edecek bir itiraf 😂 ama kestim tabii ki. Ufak çaplı kendime adrenalin yaratmak istedim. Olabilir. Herkesin hayatına kimse karışamaz🤏🏻
Simsimy usenmedimyaptimbirvelet Kıştı, ne yapacaksınız derlerdi. Birde kalabalık bir arkadaş grubunun içerisinde tek kız bizdik. Riskliydi. 😂
MelisArmin usenmedimyaptimbirvelet Ben yüzünü görür görmez inşallah yanımıza gelmez diye bildiğim duaları hatmettim galiba içimden. 😂 Bir kerede eşime yine aynı alışveriş merkezinde bulunan bir teknoloji mağazasından telefon aldık. Telefon aldığımız satış görevlisi benimle sevgili olmayı çok istiyordu, beğeniyordu. Bir kahve içmiştik ama benlik değildi olmamıştı. Çok şükür ki sıfır sıkıntıyla onuda atlatmıştım. Gittiğimiz yer aşırı sıkıntılı olmasına rağmen yakın diye hep aynı yeri tercih ediyoruz. Uslanmıyorum ahaha
Deletedmom_103 MelisArmin Bir kahve içmiştik ama benlik değildi olmamıştı. Çok şükür ki sıfır sıkıntıyla onuda atlatmıştım. Gittiğimiz yer aşırı sıkıntılı olmasına rağmen yakın diye hep aynı yeri tercih ediyoruz. Uslanmıyorum ahaha Aynısıni eşiniz yapsa neler olurdu acaba rezalet
Deletedmom_103 MelisArmin ben eski sevgili mevzunuzu demiyorum ki baska bir olay anlatmissiniz bir kerede bir satis gorevlisi benimle sevgili olmak istiyordu kahve ictik cok sukur sifir sikintiyla atlattim yazmissiniz?
MelisArmin MelisArmin Telefon aldığımız satış görevlisi benimle sevgili olmayı çok istiyordu, beğeniyordu. Bir kahve içmiştik ama benlik değildi olmamıştı. Düzenleyemiyorum, dipnot geçeyim. Bu kısım bekarken, eşim hayatımda yokken, daha eşimi tanımıyorken yaşandı. Teşekkürler.
bisenakillisinzaten usenmedimyaptimbirvelet bazen de eşimden habersiz kek kısır yapıp kızımla o gün içinde yeyip bitiriyoruz. Eşime bırakmıyoruz
bisenakillisinzaten The_paues yok nöbetten geldiği gün. O uyuduktan sonra güzelce katlayıp dolaba koyuyorum . Sonra nöbete gidecegi gün komodinin üzerine koyuyorum