Deletedmom_103
18 yaşımdan 24 yaşıma kadar aynı alışveriş merkezinde, çeşitli mağazalarda çalıştım. Dolayısıyla iyi veya kötü anlamda çok tanıdık var. Her şeyi geçtim oturduğumuz çevreden herkes aynı alışveriş merkezine gidiyor, yine bir ton tanıdık var. Ben zaten asla muhatap olmuyorum ki olmamda. Mağazaya girdik, benim gözüm girişteki saç düzleştiricilerine takıldı eşime sen git bak geliyorum hemen dedim. Eşimde onu bulmuş. Yanına gittiğimde telefon özelliklerine bakıyordular. Bende fazla müdahil olmadım, yarım saatte aldık çıktık telefonu. Herhangi bir uygunsuz davranışta zaten bulunmadım, bulunmam asla. Sadece biliyorum ki geçmişteki münasebeti belli etsem eşim orada problem çıkarır. Buna da değmez bile. Belki eşimde denk gelmiştir, ben bilmiyorumdur. Geçmiş geçmiştir. Münasebetsiz durumlar, seviyesiz muhatap olmalar yaşanmadığı sürece tanıdıkmış der geçerim. Sanki ben gittim, özellikle o satış danışmanından telefon aldım. Hayır, dikkatim başka yere kaymasaydı eğer başka satış danışmanının yanına yönlenirdim zaten. Gittiğimde çoktan telefona bakıyorlardı bile.