ceriio [silindi] reklam çıkmıyor canım yorum yaparken klavye hop gidiyor mesela benim şuan gitti telefonu kilitleyip tekrar açınca anca geliyor klavye 🥲 bir kere daha aynı sorun olmuştu hatta ben post açmıştım baya önceden 😂
efeninannesi4207 benoyleuygungordum___ aynı bana da böyle oluyor bende uygulamayı komple kapatıp girince düzeliyor
denizalismom benoyleuygungordum___ reklam çıkması lazım o reklamın ekran görüntüsünü alıp atar mısınız 🌸
kahvepres denizalismom şu şekil şuan yazmaya calştm klaveye gidyor yazılmyor veya bazen kasıyor size atğm hic kulanlmyr klavye🤣
benoyleuygungordum___ denizalismom reklam çıkmıyor yazarken bı anda klavye gidiyor reklama girmiyor postu açarken ilk başta görsel attım o sekilde kalıyor tekrar çıkıp gidiyorum bir kaç denemeden sonra duzeliyor kısa süre sonra aynı hata yine veriyor
kahvepres denizalismom reklamla alakası yok cnm hani bi posta tam yorum yazlcak bazen size atğm gibi klavye tamamn gidiyor bazende sesli harflri yazmıyor uygulamadan cıkp sayfyı tamamen kapatıp girdiğim zaman düzeliyor
Deletedmom_112 benoyleuygungordum___ aynı durum bu aralar bende de oluyor, tam birine bir şey yazacağım Bir bakıyorum klavye gitti, ben de vazgeçiyorum çıkıyorum gidiyorum yani
benoyleuygungordum___ kahvepres bende bogle oluyor modersyona ditorim oda reklam cikmadi lazim siyo anlatamadim derdimi bi tudku zor bela yaziyorum sen anla yanllis olanlari artik gukucuk emohlji bile cokmiyot dusun gulucuk yazdim oraya emoji o hahahahahhaha
denizalismom kahvepres altta reklam çıkmış o reklamdan kaynaklı bi sorun. O reklama tıklayıp ekran görüntüsü atabilir misiniz 🌸🙏
kahvepres benoyleuygungordum___ 🤣🤣valla banada hep öyle oluyor diordum heralde kızm tlfnu yere vura vura tlfnun beyni gitmiş die bebemin günahnda almş oldum 🤣
denizalismom benoyleuygungordum___ altta reklam çıkması gerekiyor küçük kare kutucuk gibi ondan kaynaklı oluyor bu sorun. O reklama tıklayıp bize ekran görüntüsü atın lütfen 🙏 🌸
benoyleuygungordum___ kahvepres 😂😂 Valla tadı kaçtı bu işin Memati 😂😂 Bugn aşırı olmaya başladı önceden arada oluyordu full bugün boyle yazıyorum pat klavye gidiyor
kahvepres benoyleuygungordum___ bencdee🤣 sabah bi yorum yazym dedm uykulu halimle lanet gele uğraşamam dedim cık tekrar sayfyı kapt yenile die düzelir cnm herksde bu sorun var illa cözlr🤣
benoyleuygungordum___ kahvepres aynn herkeste varmis ama kimse bişey dememiş herkes içinde yaşamış sinirini 😂😂😂
kahvepres benoyleuygungordum___ bence herks tlfnum kasılıyordur die misal ben bebemde sucu buluyordum🤣🤣