benoyleuygungordum___ Bir iki gündür bu sekilde oluyor bi anda gidiyo klavye yazamiyorum bunu da 50 kere de anca yazdim zar zor nden kaynakli bakar misiniz
biraslananasi benoyleuygungordum___ bu banada oluyor bazen ya ne yaptıysam gelmiyor klavye. Ben sorun benim telefonum da sanmıştım
kimbumadam benoyleuygungordum___ bende de yazma yeri yukarda kalıyo bazen tuşlara basıyorum ama görmüyorum yukarı çıkıp bakıyorum düzgün yazmış mıyım diye:)
benoyleuygungordum___ denizalismom reklam değilde klavye gidiyor bişey yazınca bugün daha sık olmaya başladı ilk başta resim atmisfim zaten gördünüz mü onu o şekilde kalıyor üç beş deneme sonrası klavye geliyor yazının yarsiinda tekrar gidiyor
azrasmommm bana da oluyor hatta şuan oldu çıkıp tekrar girdim. Birşey yazınca silmiyor da ekran kitleyip tekrar açıyorum düzeliyor
benoyleuygungordum___ @[silindi] bakar miisnoz buvun daha cok olaya basladi yazamiyorum bile sogru duzgun
gunes0312 benoyleuygungordum___ benimde aynı problem telefondan sanmıştım 🤦🏻♀️ ilk sessiz harfler gidiyor basamıyorum sonra direkt klavye
benoyleuygungordum___ Cevap veremiyorum kizlar klavye yarıda tık giyotin 😂 Yrum yapun da üstte çıksın post
denizalismom benoyleuygungordum___ reklam çıkması lazım o reklamın ekran görüntüsünü alıp atar mısınız 🌸