2lokummannesiii Ben de diyet yapıyorum 1,5 ay oldu. Artık vitaminsizlikten ağzımda aftlar,kemiklerinde ağrılar başladı. Yediğimiz şeyler o kadar kısıtlı ki resmen ac dolaşıyoruz pes etmek üzereyim. Kendinizi kötü hissetmeyin lütfen bizim mutlu huzurlu olmamız onların bakımı için daha önemli. Annelik sadece emzirmek değil çocuğunu emzirememiş sadece mamayla besleyen anneler var. Sanslisiniz bu zamana kadar emzirebilmissiniz😊