2lokummannesiii ahh aynı durumdayım. Diyet mahvetti. Tükenmiş durumdayım. O kadar diyet yapmama rağmen, bebeğim hala huzursuz, karın ağrısı çekiyor resmen, kakası hala mukuslu.. sırtım belim ağrımaya başladı artık😥😥 herşeyden önemlisi sinir sistemim çökmüş durumda. Çocuğuma iyi bakamıyorum resmen. Biz de 6 aylığız, bu sıkıntıların arasında bir de sütümü sağarak veriorum doğduğundan beri. Diyeti de iki aydır yapıyorum vw diyete başladığım günden beri beslenmeyi reddediyor😞😞😞 uykuda besleyebiliyordum sadece fakat son günlerde uykuda da besleyemiyorum. Günde anca 600-650 ml anne sütü alıyor ve ben üzüntüden ölüyorum. Yaşamak istemiyorum artık o derece😥 bir kere neocate mama denedim, ağzına değince ağlamaya başladı, istemedi onu da. Ek gıda da doyurmaz şimdi. Nasıl doyurıcam bebeğimi bilmiyorum. Eminim sütüm de yaramıyor bu kadar diyete ve az beslenmesine göre.. çaresizim çıkmazdayım.. Bi çare bulamıyorum ben. Sütümü zar zor ağlaya ağlaya da olsa sağmaya çalışıyorum. Azaldı tabi.. yalnız değilsin canım yani. Mama yiyorsa şanslısın