Kızlar beni bilen bilir. Oğlum beş aylık oldu. Çoğu şeye alerjisi var öyle ki kahvaltıda zeytin dahi yiyemiyorum. Ekmekte yok. O yüzden gücüm bitmeye başladı. Mamayı ek olarak veriyorum az da olsa içiyor. Memeyi bıraktırsam kötü bir anne mi olurum ? Uykusuzluk bir de yemek yok iyice gücüm bitmeye başladı. Psikolojim yerle bir. 😭😭😭😭😭