Adenmoms68 -Livasmom- anladım bir sonraki bez almama deneyeyim ama 4 de normal oluyor hiç sıkmıyo yinede denemek lazım
hatice_turanmthn maria3434 benim bebegim 9 aylik 8 kilo 3 numara kullaniyodum dun 4 numara almaya basladik
neanladinyurdagull maria3434 7 ay 12 günlük 6 aydan beri 6 numara kullanıyoruz en son 8 kiloydu sanırım 2 ay önce