fatmaerdem51 Anneler size bir sorum olacak bebeğim 11 aylık olmasına 4 gün var mama takviyesine geçtik geceleri vermeyi düşünüyorum kaç ölçek atmam lazım ve kaç ml su hazırlamam gerekir
uykusuzanne__ maria3434 oğlum 26 aylık 7 numara kullanıyoruz Kısım 9 ay24 günlük 4 numara kullanıyoruz
bikupakahvee Adenmoms68 olmuyor çünkü çiş yapınca bez ağırlasınca aşağı kayıyor 4 de kaka yapınca da sızdırıyordu 5 de öyle bi sorun yaşamıyoruz 😊
Adenmoms68 maria3434 ay herkes 5 numara ve külot bez kullanıyormuş ben hala 4 kullanıyorum kızım 10 buçuk kilo acaba benmi kücük alıyorum dedim ama yoo tam oluyor bence 5 numara nasıl acaba cokmu bol olur suan düşünmeye başladım külot bezemi geçsem bende 🙄