papatyaebru maria3434 5 aylık olmak üzereyiz 5 numara cırtlı bez kullanıyoruz 5 numaraya yeni geçtik diğer bez bacaklarına iz çıkarıyordu bu daha iyi oldu son kilosunu bilmiyorum ama 4 aylıkken 7.200 dü
ikievlat merve171214 çevremde çok kullanan var bende mecbur kalınca aldım ama normal külot gibi araya kaçtı bizimki dışarıda özellikle üstü başı ıslandı şok oldum 😂
encet merve171214 hangi marka kullanıyorsunuz külot bezi bende külot beze geçmek istiyorum ama emin olamıyorum sızdırısa diye
merve171214 encet prima premium care kullanıyoruz 12 saat değiştirmesem bile hiç sızdırma pişik yaşamadım
Sumemre maria3434 32 aylık oğlum 14 kilo 6 numara 1 yasinda oglumada 5 numara 9 kilo büyüğün bezini birakicaz artık inşallah Allah in izniyle tuvalet eğitimine başladık sicakken halledelim dedik oğlumun ama hiç niyeti yok gibi bakalım nasıl yapicaz😊
gokceege Alpinannesi_B yani her bebek farklıdır 5 iyi geliyor şuanlık sıkmıyor 6 da kullandığım oluyor ama
binnur64 Alpinannesi_B 7 aylıkken 5 numaraya başlamıştık, şuan 10,5 aylık hâlâ 5 numara kullanıyo. kilo alması yavaşladığı için bundan sonra bez beden değişimi kolay olmuyo.
beynun_25 maria3434 1 buçuk aylık 2 numara kullanioz bitti gibi 3 numara başlıcam muhtemelen hafta 3 numara kullanırız
Dedektifgadget betus1001 Benim bebeğim iri doğdu çünkü 😅🥰 mesela hemen 1 ay biter bitmez 2 ye geçmiştik 5 bile küçük geliyor