merve171214 Merhaba külot bezi giydirmek zor oluyor mu yada taşırma olmuyor mu sleppy 5 maxi plus kullanıyoruz cırtlı olandan çoğu markanın cırtlısı olmadığı için idarelik külot almıştık ama popo arasına kaçıp yaptığı bütün çiş olduğu gibi üstünde oluyordu 🥲(22 aylık kızım 5 maxi plus kullanıyoruz ) 🌸