merve171214 yazmira25 çok memnunum hayır zor olmuyor ben yürümeye başladığından beri kaka yapınca klozette yıkadım hep belki o yüzden zor gelmedi
sila_8 yeniann dört aylık bizde ama dört kullanıyorum 6900 kilosu dar gelmiyormu 3numara Molfix markası iz yapıyor dört numarada lastik izi
yeniann sila_8 maşallah sanırım bebeğin yapılı etli bir bebe benimkinin boyu uzun olduğu için zayıf duruyor (bir kaç gün önce doktor öyle dedi) sanırım o yüzden 🧿🤔🤔
betus1001 Dedektifgadget ne kadar değişik bi durum. Benim kızım da 5 ay 14 günlük. 7500 bugun tartildi. 3 no molfix kullanıyorum.
selly0606 7,5aylık 11.5kg 5numara kullanıyorum geceleri prima premium gündüzleri molfix yada Prima aktif bebek kullanıyorum.
merve171214 AlinRabia külot bez büyük rahatlık ben cırtlı da çok zorlandım iki çocuğumda çok hareketliydi bağlarken çok zorlanıyordum külot bezden sonra rahatladım
Themom_ maria3434 14 aylık 6 numara prima premuim care kullanıyoruz güncel kilosunu şu an bilmiyorum🙂↔️