yazmira25 merve171214 kilot bezden memnun musunuz bende geçmek istiyorım artık bez bağlattırmıyo kızım 13.aylık kaka yapınca zor oluyormu çıkarması
merve171214 yazmira25 çok memnunum hayır zor olmuyor ben yürümeye başladığından beri kaka yapınca klozette yıkadım hep belki o yüzden zor gelmedi
kizinaasikbiranne maria3434 benim kızım yaklaşık 17 aylık 11 kilo 6 numara bez kullanıyorum büyük geliyor ama sıkmasından iyidir bence
Deletedmom_112 maria3434 kızım 28 aylık oğlum 11 aylık her ikisi de hem cırt cırtlı da hem külot bez de 5 numara Molfix kullanıyor , kızım bir ara 6 numara kullanıyordu ama boyu uzayınca bol geldi geri 5 numaraya döndük
suheyla92 maria3434 Ben iki buçuk aylık 5 bucuk kiloda 3 numaraya geçtim 2 artık sızdırmaya ve bacaklarında iz çıkarmaya başlamıştı. Ama kalıptan kalıba çok fark ediyor mesela goon premium soft kalıbi buyuk ben ona alışmıştım baby turconunki kucukmus paketi açınca şaşırdım
Deletedmom_119 maria3434 3 aylık 2 numara kullanıyorum prima premium care en küçük ben kullanıyormuşum gayet iyiydi aslında yorumlardan sonra bilemedim şimdi :/
aryalinayb Deletedmom_119 2.5 aylık 2 numaraya yeni geçtim takma sağlıkla ilgili bir sıkıntıları olmasın kilosu iyidir takılma