maria3434 KuzeyinAnnesi03 canım seni galiba hapyy mom dan tanıyorum dogum hıkayenı yazmıstın sanırım yanlıs hatırlamıyosam 🤗
havvamete maria3434 oğlum 11 aylık en son 2 ay önce gittik dr a o zaman 10 kiloydu güncel kilosunu bilmiyorum. Şu an 6 numara bez kullanıyoruz. 5 de oluyor beden olarak ama bacakları tombul olduğu için kesiyo o yüzden 6 kullanıyorum goon marka
Busra986532 maria3434 molfix pure kullanıyorum 21 aylık. normalde diper bezlerde 5 numara almam gerekirken 4 numara büyüklüğü yetiyor molfix purede e haliyle daha ekonomik oluyor. Çünkü numara büyüdükçe fiyatta pahalanıyor adette azalıyor
merve171214 maria3434 evet tavsiye ederim ben çok memnunum oğlum 32 aylık 5 aylıktan beri kullanıyorum kızıma yeni geçtim dönmeye başladıkça cırtlı bağlamak zor oluyor büyüdükçe de cırtları açıyorlar küloz bez giydirmesi de çıkartması da çok kolay rahat 😊
iki_prens_annesi_ maria3434 17 aylık 11 kilo 6 numara bez kullanıyorum 5 de oluyor ama 6 da daha rahat ediyor
gizemm01 maria3434 üç aylık kilosunu henüz ölçtürmedim ama 12 gün önce 6108 kiloydu . Şuan 90 günlük 4 numara kullanıyorum
asyazenger Kızım 2 ay 20 günlük 3 numara ben kullanıyorum 2. Ay kontrolünde kilosu 5.5 du prima premium care
ilkimnk maria3434 7.5 aylık 9 kilo ben 5 numara kullanıyorum, bacakları biraz tombul hem rahat oluyor hemde kaka ve çiş taşması olayı olmuyor
mayis_papatyasi maria3434 konudan farklı olarak külot bez ve cırtlı olanların ne gibi avantaj ya da dezavantajı var?yani külot bezi ne zamandan itibaren kullansak iyi olur?daha mı konforlu?
ilkimnk mayis_papatyasi giydirmesi kolay heleki hareketlenmeye başlayınca cırtları yapıştırıyorum o açıyor 🥲