rabiaozdmr maria3434 4 aylık 7 kg üstünde 4 numara kullanıyorum . Büyük geliyor biraz sıcak olduğu için pişmesin diye bir numara büyük aldım
yagmuryigitalp maria3434 4ay9gunluk 5numara 11-18 kulanior diğerleri sıkıyor bacaklrni 8-9kilo bebeğim bez markası molfiks
D_deniz maria3434 4buçuk aylık 7kilo 3numara kullanıyoruz ama çok az bezim kaldı 4e geçeceğiz dar geliyor tombul yerlerd iz yapıyor sleppy ve goon… 4 numara prima var. Prima da plastik gibi kokuyor a101 den aldım. Galiba goon 4te devam edeceğiz
haticerva06 maria3434 bebeğim 23 günlük 1 numara kullanıyoruz daha yeni yeni 1 numara tam olmaya başladı tam 1 aylıkken 2 numaraya geçeriz diye düşünüyorum 🥰
QueenMom__ maria3434 8 ay bitecek en son 8 kg idi. Sleepy 4 kullanıyorum ama iz yapmaya başladı 5 e geçeceğim 🤷🏼♀️
maria3434 maria3434 tüm annelerimize değerli vakitlerini ayırıp yorum yaptıkları için teşekkür ediyorum iyiki varsınız 🤗❤️🫶
KuzeyinAnnesi03 maria3434 5 ay 21 günlük 4 kullanıyorum dar gelmeye başladı Baby me ye geçtim onun kalıbı büyük 👍 4 aylık olduğundan beri neredeyse 4 numara kullanıyorum 👍
maria3434 KuzeyinAnnesi03 canım seni galiba hapyy mom dan tanıyorum dogum hıkayenı yazmıstın sanırım yanlıs hatırlamıyosam 🤗
merve171214 maria3434 evet tavsiye ederim ben çok memnunum oğlum 32 aylık 5 aylıktan beri kullanıyorum kızıma yeni geçtim dönmeye başladıkça cırtlı bağlamak zor oluyor büyüdükçe de cırtları açıyorlar küloz bez giydirmesi de çıkartması da çok kolay rahat 😊