sokaklahmacunuu Ahsen1- 4 kullaniyorduk elimdeki bez bitti kargo gec geldi bende evde 5 vardi onu kullandim kargodan 4 numara gelince kucuk geldigini anladm 5 daha iyi suan 4 te yanlar tam kapanmiyor kapatmaya calissam sıkıyor gobegini
binnur64 Alpinannesi_B 7 aylıkken 5 numaraya başlamıştık, şuan 10,5 aylık hâlâ 5 numara kullanıyo. kilo alması yavaşladığı için bundan sonra bez beden değişimi kolay olmuyo.
piyanistbanabirak maria3434 benim minnoşum 3ay 11 günlük 5.700 kilo 3 numara kullanıyorum yeni geçtim
ozgeyenigul Bezlerin boyutları markadan markaya çok değişiyor. Biz 6aylık kızıma 4numara prima premium kullanıyoruz. 8100kg.
kubra00k 9 buçuk aylık. 5 numara kullanıyorum ama 6 numaraya geçeceğim bu hafta. 5 dar oluyor bitti zaten az kaldı. 6 numara daha rahat olur
ngold 25 günlüğüz bi kaç gün sonra 2numaraya geçiyoruz prima premiumda 🥲 ben sleepy de almıstım 1 numara ama aşırı küçük prematüre için gibiydi bir tane bile kullanamadık
birmini maria3434 2 ay 1 haftalık kızım 3 numara kullanıyorum birazcık tombik olduğu için 2 numara bacaklarını sıkıyor
bikupakahvee Adenmoms68 olmuyor çünkü çiş yapınca bez ağırlasınca aşağı kayıyor 4 de kaka yapınca da sızdırıyordu 5 de öyle bi sorun yaşamıyoruz 😊
Irmakmelegim Pnr22 yoo deil hazır deildi bu yaz basliycam eğitime doktorumuz da öyle uygun görmüştü çocuğu zorlamanın anlamı yok