sila_8 bende prima var benimde erkek boyu uzun çok büyük olunca taşma yapıyor genelde bezler elimde 60 tane daha 3 var onlar bitence 4 numara alır denerim ama üstünde yazan kilo aralığına bakınca benim oğlum en son tartıldığı dan bu ya 7 kilo olmuş olsun 3 aylık daha yani Şuan fazla sıkmıyor diye düşünüyorum 🤨