gamzeci ben hem doğumdan korkuyorum hemde muayene olmaya gitmekten bile korkuyorum. 40 dolunca gel dedi nasıl gidicem bilmiyorum 😔 Doğumun çok kolay oldu 2 de bebeğim doğdu 3 e kadar dikiş attılar kanamaya baktılar 5 e kadar doğum masasında bekledim bebeğimi kucağıma verdiler emzirdim. 5 de tekrar geldiler baktılar dikişlere açık kalan kanayan yerlere tekrar dikiş attılar. Yarım saat de öyle sürdü 5.56 da anca çıkabildim doğumhaneden. Dikişler doğumdan kat kat zor