gamzeci anneee27 evet bende tekrar kontrole asla gitmedim ilk 10 gün içinde zorla gittim ağrım fazlaydi mecburen gittim şimdi adet düzensizliğim var gidemiyorum maalesef 9 ay oldu aklım çıkıyor hala
dilberhala1 gamzeci Amannnn iyiki suniyle denememişim alt taraf dikileceğine karnımı dikin dedim sezeryanı seçtim
gamzeci dilberhala1 doğum çok güzel bir şey o an yeniden doğuyorsunuz sankii ama sonrası maalesef zor
nisadogru anneee27 kişiden kişiye göre değişiyor galiba benim dikişler düştükten sonra ağrım olmadı o da 20 gün sürdü, sizde dinlenebildiginiz kadar dinlenin yatin zamanla ağrınız azalır
dilberhala1 anneee27 Ben zorlanmadım ya güzel geçti sonrasıda kolaydı tabi bünyeden bünyeye değişir. Ablamın çok zor geçmişti 3 hafta desteksiz kalkamadı.. beni yürüttüler ondan sonra hep kendim kalktım indim kimseden yardım almadım
demetsina anneee27 Bencede dra gidin ALLAH korusun enfeksiyon olabilir ben sezaryen doğum yaptım haftaya 4 ay olacak benimde bu ara iş yapınca dikişlerim ağrıyor randevu aldım ne olur ne olmaz bizim iyi olmamız lazım ki çocuklarımıza iyi bakalım
anneee27 demetsina evet bende enfeksiyon sandım gittim doktora normal dinlen dedi. İster istemez ev işi bebek derken yoruluyoruz o yüzden oluyormuş sanırım
Madamehappyyyyy anneee27 Ağır iş falan yapıyorsanız dikişleriniz zorlanıyor olabilir. Şuan kendini onarıyor organlarınız için rahatlama zamanı belki bu yüzden ama bol bol dinlenin.
anneee27 Madamehappyyyyy ister istemez evde temizlik yapıyorum birde bebeğim sürekli kucakta gezmek istiyor dinlenemedim
Madamehappyyyyy anneee27 Daha 17 günlük gezdirmeyin sonra daha zor olur temizlik için eşinizi bekleyin daha çok yeni olmuş dinlenmeniz şart.