yusaydefsa pinar61 ya bana 9000₺ verdi 10 dakika içinde alışveriş yaparsan hesabına para yüklenecek diye tedirgin oldum sipariş de vermedim bide tc falan istiyordu
efeninannesi4207 yusaydefsa ay evet bende baktım çok güzel şeyler var bir girdim çıkamadım valla 1,400 tl tuttu toplam baktım tc falan isiyor vazgeçtim 🤷
aseltomris efeninannesi4207 uygulama güzel ayrıca tc istemesi gayet normal çünkü gümrükten geçiyor ve sizin tüm bilgileriniz devlet tarafından zaten satıldı o yüzden bu kadar kasmayın bence 😌😇
efeninannesi4207 pinar61 ay çok güzel şeyler varmış valla bir girdim çıkamadım ya. Ödeme işlemine gelince tc falan istedi vazgeçtim 🤔
Deletedmom_110 efeninannesi4207 aldık biz kızıma vergi için mecbur kuzu gümrükte lazım. Vergiyle 850 tl geldi 1. Sınıfa baslıcak hayırlısı ile sımdıden aldık 15 Temmuz diyor ama geç te olabilir o yüzden erkenden verdik🌸
efeninannesi4207 Deletedmom_110 ay gerçekten çok güzel şeyler var bende sectim 900 TL’lik sepette bekliyor ama tükenecek diyor da kartla ödeme var sadece değil mi ödemeyi öyle mi yaptınız
Deletedmom_110 efeninannesi4207 evet kredi kartımla yaptım evet siparişim gelsin ihtiyacım olan büssütü şey var hesap kitap yapıp yine edicemmm sipariş
Duygarn efeninannesi4207 tükenecek diyor Asla tükenmiyor merak etme dkgfk pazarlama stratejisi. Ama fiyat artışı olabiliyor
efeninannesi4207 Deletedmom_110 tam olarak ne zaman verdin canım birde kargo çıktı falan diyor mu yoksa işleniyor mu yazıyor
efeninannesi4207 pinar61 onu biliyorum onu demedim canım kargo yola çıktı falan yazıyor mu diye sormuştum
Duygarn pinar61 300 tl vergi gayet iyi bu arada. Amazonda aliexpresste çok daha fazla. 2 gün önce 12 kalem ürün aldım vergi hariç 1200 tl tuttu. Aynı ürünler tr platformlarında iki katı paha. Heyecanla bekliyorum gelmesini 😌