merve171214 pinar61 yaaa inşallah bizimkilerde güzel gelir aslında scooter falan da çok güzel buraya büyük parçalar geliyor mudur ki 😊
merve171214 pinar61 aa alayım o zaman bizde ışıklı var ama kuzeninde oturaklı olanlardan gördü onlardan istiyor burda gerçekten pahalı orda 1300 tl bedava buraya göre
havvamete merve171214 yaa aldınız mı bence uygulamayı indirdim kuponla 1300 e geliyor ama yorumda ebeveyn kontrol kısmı çıkmadı yazmışlar 🤷🏻♀️
yusaydefsa pinar61 ya bana 9000₺ verdi 10 dakika içinde alışveriş yaparsan hesabına para yüklenecek diye tedirgin oldum sipariş de vermedim bide tc falan istiyordu
merve171214 havvamete maalesef benim beğendiğim de stok kalmamış ebeveyn kontrollü seçmemişlerdir belki seçeneklerden seçmek gerekiyor bende hem oturulan hemde ebeveyn kontrollü istedim 1460 küsür oluyor böyle seçersen ama üç renginde de stok yok üzdü