pinar61 Merhaba Anneler kızıma çok uygun şeyler aldım ama 300₺ vergi aldı size de oldu mu ? Merak ettim uygun neler neler aldınız ben Bebek sulugu termos ve kızıma tatlı çantalar aldım çok uygun
beyzzsenturkk_ pinar61 ben kızıma terlik ve bi alt üst takım aldım kendime de bi terlik aldım kargoda bayram dolayısıyla geç gelecek ama kesinlikle artık ordan alıcam her şeyi
merve171214 pinar61 bende bayramdan önce sipariş verdim 400 küsür kesti çok güzel şeyler var alan arkadaşlarım çok memnun eğer güzel gelirse yüklü bir alışveriş yapmak istiyorum daha önce shein uygulamasından almıştım güzel geldiler bu da güzel gelir inşallah
tontonnn pinar61 aldığınız ürünün 3te biri kadar vergi kesiyorlar diye biliyorum siz 900 TL’lik mi alışveriş yaptınız
pinar61 tamamdedimyaa yeni siparis verrdiim ama bı arkadaş aldı sagsalim geldi ürünleri ama 300₺ kesti mi onu sormak aklıma gelmedi
merve171214 Laden temu için 400 küsür alındı ama kapıda bidaha ödeyecek miyim bilmiyorum shein de kapıya gelince alıyorlar benim kargomu teyzem almıştı kapıda verdim demişti
Ballikizim99 Bende indirip bi sürü şey beğenmiştim uygun diye tam ödeme noktasına geldiğimde bir sürü vergi de eklendi iptal ettim o yüzden ve sildim uygulamayı 😅
Laden merve171214 ödeme kısmında vergi ekleniyor sanırım kapıda almazlar. Girince çıkamıyorum oradan ya o kadar güzel şeyler var ki🫠
pinar61 Laden merve171214 Yok kapıda ödenmiyor arkadaş aldı biseyler o kadar güzel şeyler aldı ki bayıldım gelenlere 🥰
merve171214 Laden ayyy sorma çılgınlar gibi alasım geliyor 😂 abiyeler parti süsleri vs de çok ucuz çocuklar için doğum günü malzemelerinin hepsini ordan alacağım hele bi gelsinler de 😊
Laden merve171214 gelince haber verir misin nasıl işliyor çok merak ediyorum bende bir şeyler alacağım ona göre🥰
Gamzeay1 pinar61 bende 5000 tl’lik alışveriş yaptım 1000 tl vergi parası verdim ama bir sürü eşya aldım gayet normal bence 😂
merve171214 pinar61 yaaa inşallah bizimkilerde güzel gelir aslında scooter falan da çok güzel buraya büyük parçalar geliyor mudur ki 😊