Duygarn efeninannesi4207 tükenecek diyor Asla tükenmiyor merak etme dkgfk pazarlama stratejisi. Ama fiyat artışı olabiliyor
Duygarn efeninannesi4207 2 gün oldu daha. Daha önce alışveriş yapan arkadaşımlarım var ama memnunlar gelen ürünlerden. O yüzden içim rahat bekliyorum
nnidua pinar61 verginin çıkmadlsı normal çünkü yurtdışındancgeliyo ürün kategorilerine göre vergi ücreti değişiyor ben bebek kıyafetleri falan almıştım gayet güzel geldiler
efeninannesi4207 pinar61 onu biliyorum onu demedim canım kargo yola çıktı falan yazıyor mu diye sormuştum
ilongirav pinar61 ben kaç seferdir alışveriş yapıyorum hem çok uygun hemde zamanında geliyor. Türkiye de dağıtımı hepsijett yapıyor zaten.
aseltomris efeninannesi4207 uygulama güzel ayrıca tc istemesi gayet normal çünkü gümrükten geçiyor ve sizin tüm bilgileriniz devlet tarafından zaten satıldı o yüzden bu kadar kasmayın bence 😌😇
defneelinaa Siparişini teslim alan var mı şikayetlerini duydunuz mu kaç kişinin parası çekilmiş gelmemiş ben de o yüzden cesaret edemedim
doruklarasevdalandim pinar61 Beni dolandırdı sanırım bu site hala siparişlerim havaalanında görünüyor ben bişe anlamadım benim gibi olan varmı kızlar
efeninannesi4207 doruklarasevdalandim yok öyle olmaz bence ben hiç olumsuz yorum görmedim sen ne zaman sipariş verdin ve ne yazıyor daha ancadır yani bende 2 gün oldu vereli transfer sürecinde diyor
_Goktugunannesi__ pinar61 Bu uygulama hakkında Bi post daha var herkesten o ücreti kesiyorlar yurt dışı olduğu için gümrük vergisine gidiyor
birazquality pinar61 arkadaşım yapıyormuş ben de ondan duydum ürünleri de geldi hepsi çok güzel gelmişler 300 küsur vergi ödemiş tabi
doruklarasevdalandim efeninannesi4207 Evet banada uzun süre Bayram dolayısıyla güncelleme yapılmamıştı bende dolandırıldım sandım açıkçası ama bayram sonu güncellendi uçak hareket halinde yazıyor valla bende merakla bekliyorum 😅😅
efeninannesi4207 doruklarasevdalandim evet canım gelir ya çünkü hiç kötü yorum yok kiminki önce gelirse yazalım tamam mı gelince
SevimmMkuzey Teyzem yurt dışında alıyordu kullanıyordu uygulamayı ama geçen aylarda baktım yoktu Türkiye seçeneği bende şimdi baktım varmış Türkiye de😅