Ozooo oh ne güzel başlık. Vallahi çok makbule geçti. Görümcemin prenses sendromlu kızı 20 aylık bebeğime rahat vermiyor. Kendisi 4 yaşında. Asla çocuğu zaptedip bebeğime rahat vermiyorlar. Ben koruma modum açık bütün gün geçirdim. Duygusal olarak çok yıprandım. Gıdıklıyor gibi yapıp kızımın canını acıtıyor. Bebeğim acıdı diyip parmağıyla sıkıştırdığını gösteriyor. Allahım bu yetiştirmekten aciz kullarını neden evlat sahibi yaparsın da bizim başımıza kalırlar. Bütün gün dandik oyuncak köpeğini kızımın yüzüne sürüp durdu. Elbisesindeki kalp desenine kızım dokununca canım acıdı diye ağlayıp durdu. Bir daha aynı ortama getirmeyeceğim. Olması gerekenin tersi oldu ve benim kızım abla ve anlayışlı olmak zorunda olan, o bebek ve anlayış gösterilmesi gereken oldu. Bu ebeveynlerinin sorunu. Çocuk çayıra salınınca böyle yetişmiş. Ne yapsın. Çocuklarından dayak yiyip bana nasıl çocuk yetiştireceğimi anlatan şuursuzları dinledim. Ağzının payını veremediğim için içim şişti. Başlık için teşekkür etmiş miydim, teşekkür ederim. Küçük zorbalarını başkasının çocuğuna musallat edenler alının ve terapi alın/aldırın