Benimde kv uzakta onlarla görüntülü konuştuk,görümcemde küçük ,eltimde daha yok,oh miss evde pazar keyfi yapıp annemlere gittik.Derkenn eşim tutturmasınmı amcamlara gidelim bende dedim bugün etlerle uğraşıyolardır yarın gidelim vay efendim niye öyle demişim hep benim dediğim oluyormuş dedi,bizi bıraktı çıktı kendi gitti.Sonra kendi kendime dedim ki ki iyi ki ailesi uzakta yoksa yanmıştık🤣