Beş para etmez insanlara ben de gitmiyorum aramıyorum bile lohusalıgımın sekizinci günü keyfim yok diye laf soyledi eşime sikayet etti bende yeter kaç yıldır sıkayet dedim kendi koca ailesiyle görüşmüyor sen neden gitmedin kaynanana yıllardır dedim bana karaktersiz dedi Boyle bir kadını hayatımda istemiyorum bende siz olsanız ne yaparsınız kızlar ayrıca lohusalık donemimde tektim annem kanser olduğu için krmoterapi alıyordu 😔