Elimde 1 yaş bebekle beni kurban parçalamaya götürdüler kimse de sen git eve çocuğuna bak demedi. Bende on dk sonra dedim ki benlik bişey yok zaten ben gideyim çocuk durmuyor dedim kalktım eve geldim. Daha kb diyor ki oturagını falan getirseydiniz çocuğun. Yaa tabi o kanın kurbanın içinde iki karış yerde çocuğu mındar edecek göz var mı bende 😀