Görümce elti yok şükür 🙏🏻🫶🏻😀
Ama kaynanayla kayınbaba birde ergen bi kaynım var
Onlar bile fazla bana haftada 2 bazen 3 kez sürekli görüşüyoruz onlar görüşmek istiyor devamlı cocuk var 1 tane onla takılmak icin
Hele bayramın 2. Günü kahvaltıya gelin demesi kaynananın
Allahıııım öleceeeemmmmm
Nefrettt
Bana bi yanlışları saygısızlıkları yok ama ben sevmiyorum yaa devamlı görüşme girip cıkma🤢