SweetMom__ ZeydsMom sorma askm başımıza gelenler firma iptal ediyor seferi kocamın bileti iptal oluyor benimki duruyor bizde benimkide iptal etmek zorunda kaldık mağdur olduk ya otogardan bilet alacağız bayramın 2 günü veya 3 günü gidecez çünkü şuan yer yok dolu
ZeydsMom SweetMom__ ay evet gordum ama magduriyetinizi sey yapmadilarmi. Oylece kaldimi. Neden peki bitek onunki iptal olmus bi yanit verdilermi?
SweetMom__ ZeydsMom yo yok aradık heryeri para iadesi dediler be ⅐/20 iş günü içine yatacakms ve 3 buçuk tl paramız çöp oldu düşün yok onada yanıt vermediler ya sacmaliha bakar mısınız eşimin iptal oluyor benim olmiyor kocamsiz gidememki
deleted20517 ZeydsMom burada insan her türlü cevap veriyor ama bazıları mesela kv sine falan bişey bile diyemiyor,bunu demek istiyorum kimse laf ettirmesin herkes cevap versin 😂
Alerjikrinit ZeydsMom böyle diyenler en çok zorlanan benimciler. Büyüdükçe kolaylaşıyor. Veya bunu söyleyen emzirmeyen ya da gece uyanmayan bebeği olanlar. 2 sene kesintisiz 3 saat uyumuşluğum yoktu. Sendromuna kurban olayım ya en azından akşam yatıp sabah uyanıyoruz. Uyuduğunda ben başında beklerdim misafirlikte kaynanamlarda falan. Çünkü 40 dk sonra emmeye kalkardı nasıl olsa. Şimdi oturup rahat rahat çayımı içiyorum oturuyorum. Başka zorluklar elbette oluyor ama en azından artık sıcak çay içip rahat duş alıyorum yemeğimi sıcak yiyorum.
ZeydsMom Alerjikrinit yani bu hayata omu kendimiz bile isteye getiriyoruz zorumluyuz bakmaliyiz en iyi sekilde. Neden birilerinin surekli motivasyonunu dusurelimki. Cok garip bazi kadinlar
ZeydsMom deleted20517 evet canim ciddiyim ohoo burda onu herkes tanir isim bile taktilar deccal diyorlar. Ama yanii oyle boyle sebep degil ciddi bisey esim dusun yanii o kendisi gonderdi oğrendiyi an
Alerjikrinit ZeydsMom aynen öyle ya vallahi bende çok sinir oluyorum. Özellikle mesela 2 yaş sendromu başlıklarına girerim tavsiye için 3-4 yaş anneleri siz bir de 3 yaşı görrüüüün demiyor mu🫣 sizin beceriksizliğiniz yazmak da istemiyorum ama neyse
ZeydsMom deleted20517 tesekkur ederim canimm. Allah bizi ailemizi cocuklarimizi kotu insanlardan korusun valla cok zor. Dusunsene her saniye korku stres geciriyorsun ay ya bisey yaoarsa
deleted20517 ZeydsMom amin amin canım,ne yaşattı o kadın sana bilmiyorum ama rabbim iyikide kurtarmış bı şekilde sizi ondan çok şükür,rabbim daha beterlerinden korusun, böylelerinin de dili kopsun inşallah
ZeydsMom deleted20517 amiin canim . Bugun buralara gelmis tabiki evime gelemez ve getirip kapinin onune biseyler birakmis. Ben de esim gelince verdim dedim gotur ver dedenlere. Naparlarsa yapsinlar. İcine ne katti ne yapti bilemem ki bi sey yapmasa bile igreniyorum kendinden gotursun bi yerlerine monte etsin . Ay yine sinirlendim gece gece 😂
ZeydsMom Alerjikrinit a evet yani her cocuk ayni degil sonucta. Olumlu seyler gondermeli insan ozellikle de yeni annelere tecrubesizlere. Ben onun icin buralara bsey sormuyom ya oyle cok. Bu arada ilk defa ayni fikirdeyiz 🤣🤣
Tatlican ZeydsMom Ben o lafa kızım ergenlige gelene kadar katılmıyorum şuan 6 yasinda hayat cokta kolay allahma bin şükür sade ergenlikte ve sonrasinda zorlanacagimi düşünüyorum ozellikle arkadas secimleri nasl olucak benden uzak oldugunda nasl olucak bunlar simdiden aklima geliyor