ZeydsMom Bunlar daha iyi günlerin,hele bi büyüsün bak neler olacak” demeyin.
Dedikleri hiçbir şey olmadı
Atak yok
Diş sancısı yok
Uykusuz geceler yok
Beslenme reddi yok
Nazar yok
Talepleri olan minik bir bebek , elinden geldiğince taleplerini karşılayan ebeveynleri var sadece🌟
O yüzden hele bi yürüsün, tuvalet eğitimine bi geçin yok 2 yaş sendromu demeyin.De Me Yin :)
Sevgiler💜